nedjelja, 10. siječnja 2016.

UVOD

ZDRAVO SVIMA!!!

Ovo je novi blog o modi,zdravlju,DIY,raznim zanimljivosima,...o mnogo,mnogo togaaa.. :)
Većinom ćemo se baviti o modi,pošto mi se to jako sviđa i znam da većinu to zanima.Zanimat ćemo se za razne brendove odjeće i obuće,ako budem napredovala u ovom blogu trudit ću se da vam pokažem i svoju odjeću i kako se ja odjevam.
Volim da radim DIY razne dekoracije i jako zanimljive stvari. Mogu da zajedno sa vama podijelim iskustvo o kreativnosti.
Govorit ćemo i na temu o zanimljivostima,na tu temu konkretno možemo da govorimo o bilo čemu.... :D

Nadam se da će vam se svidjeti moj blog,pišite mišljenja o ovom blogu.Ja se nadam da ćemo se lijepo družiti i dobro zabaviti!!!
UŽIVAJTE!!

                                                                                                     PinkyFashiondiary 
                                                                   




Broj komentara: 9:

  1. Lepo uvod! :)

    Ako zelis zaprati me, uzvraticu :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa dragaa! <3
      Naravnoo evo ja sam te dodala uzvrati ;)

      Izbriši
  2. jako lepo dopada mi s kako pises! ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    puno pzdrava
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jojjj hvala draga,to mi mnogoo znači! <3 LOVE!
      Naravnoo pratim te uzvratii :) <3

      Izbriši
  3. Želim ti puno srece u daljnjem pisanju bloga ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa!!❤
      Pretplati se ako želiš to bi mi puno značiloo. Pozdrav!❤

      Izbriši
  4. nadam se da ce ti blog uspeti ,puno srece !
    postala sam clan tvog bloga.
    ja sam takodje nova pa ako zelis pretplati se mnogo bi mi znacilo. <3

    OdgovoriIzbriši