srijeda, 13. siječnja 2016.

My winter morning routine (collab)

My winter morning routine (collab)


Zdravo svima! Dobro došli u moj novi post.
Danas smo ja i moja prijateljica odlučule da napravimo collab post,ja sam se odlučila da radim ''morning routine'',a ona ''night routine''.

Pogledajte njen post na ovom linku:                                          
              http://amnafashdiary.blogspot.ba/  



Obično se budim oko 10h pošto imam sada raspust i malo 

duže spavam.Kada se probudim prvo operem zube i otiđem 

na tuširanje.

Za tuširanje koristim Dove šampon od kokosa

Poslije tuširanja koristim ''Balea'' proizvode za njegu lica 
Pjena za čišćenje lica sa ekstratom bademovog cvijeta.Proizvod je namjenjen za suhu i osjetljivu kožu.Iako je navedeno da se koristi dva puta dnevno,ja je koristim samo prilikom jutarnjeg umivanja.U sebi sadrži provitamin B5,koji kožu štiti od isušivanja.Poslije nekoliko korištenja shvatila sam kako mi lice više nije suho.Miris skoro nije osjetan i ne zadržava se na koži.Svaka preporuka za ovaj proizvod... 
  

Poslije ove pjene nanosim kremu koju zadržim nekih 2/3min.
i isperem mlakom vodom.Ova krema daje dodatni volumen i nahranjenost vašoj koži.Takođe i nju preporučujem.

Kasnije idem u kuhinju da doručkujem.Obično doručkujem pahuljice.

                                                  
Kada doručkujem upalim televiziju i pogledam neke zanimljive emisije.Nakon 1/2h obučem se uzmem nivea kremu,Baby lips,i rumenilo.                               
                                                      

                      
 i otiđem u šetnju ili u kupovinu.
Ponekad odlazim u biblioteku da uzmem neku knjigu.Često sa društvom odlazim na kuglanje ili u fitnes.

Eto toliko od mene za danas  o mom novom postuu nadam se da vam se svidio.Pišite u komentar da li vam se post dopada,i šta bi željeli da napišem za idući post.Lijep pozdrav!! 



¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•

¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•'★*•~-.¸¸.•'★¸.•





Broj komentara: 27:

  1. Super post, zaprati moj blog za novosti :)
    http://raj-sminke.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja zanimljiv post! :)
    Bilo bi mi jako drago kada bi posjetila moj blog i pretplatila se: http://lbeautyea.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, sviđaju mi se slike, prelijepe su. :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-6-do-proljeca.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, sviđaju mi se slike, prelijepe su. :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-6-do-proljeca.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala draga! <3
    Naravno da cu uzvratiti :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post ♥
    Sviđa mi se tvoja rutina,samo što ja preko praznika spavam do 12h ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ehehehhe! Hvala!! ♥♥♥
      Posjetit ću tvoj blog i pratiti te! ♥♥

      Izbriši
  7. Super slike, a i post! :D
    Poseti i uclani se ako zelis molim, tee... :*
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post :D ja stvarno nisam baš osoba koja je dobra u planovima,ili navikama,i zbog toga se divim osobama kao što si ti što imaju sve organizirano,stvarno vodiš zdrav život,ako mogu tako reći,kod mene je sve uzburkano,i nažalost i ja sama to znam,samo što je neke stvari teško promjeniti..zainteresirala si me za ovaj proizvod od Balee za lice,moram da ga potražim xd ako želiš možeš se prijaviti na moje darivanje,u pitanju je knjiga :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jojj hvala puno! Možeš i ti to stvarno sa malo truda :) <3
      Ova dva Balea proizvoda su stvarno odlična za svakoga ko ima problema sa suhom kožom,a ako ima neko problema sa masnom kožom najblolje je da proba sličan ovome proizvodu samo plave boje :)
      Ovaj proizvod možeš najprije potražiti u dm trgovinama. :)
      Naravno prijavit ću se! <3
      Ako te zaista zanima još nešto o ovom proizvodu u idućem postu možemo opširnije govoriti o njemu.
      Pretplati se na moj blog ako želiš.Uzvratit ću. <3 LOVE

      Izbriši
  9. Divan post! Rutina nam je jako slična.. Imaš divan blog, samo tako nastavi! Želim ti svu sreću! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala od srca draga moja! ♥♥
      Naravno pogledat ću i učlaniti se! <3 ♥♥♥ :)

      Izbriši
  10. Super ti je post i želim ti sreću u daljem blogovanju draga!
    Zapratila sam te, pa se nadam da ćeš i ti posetiti moj blog i uzvratiti
    http://staasija.blogspot.rs/
    Šaljem poljubac :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,hvalaa punoo!!! <3 <3 <3 LOVE!!
      Naravno da ću posjetiti tvoj blog i zapratiti tee. :) lijep pozdrav! <3

      Izbriši
  11. Slike su predivne *o*.. Je li čudno pitati koje pahuljice koristiš/jedeš? Izgledaju super.. hahha <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa mnogo! <3 Naravno da nije hehehe.Ja pretežno koristim Nestle Honey Cheerios one u obliku kruga samo sto na slici su se malo zgnječile i dodala sam jos one Nestel Chocapis i po vrhu malo kaka u prahu.Neke kombinacije,a ponekad dodam med po vrhu :) <3

      Izbriši
  12. Odličan post!
    Zaprati moj blog: funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Fenomenalan post :)
    P.S.Pratim te :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post,jako lijepo si to napisala i slike mi se bas svidaju :)
    Zapratila sam te,i nadam se da ces uzvratiti :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello! Amazing post.
    Please check out and follow this blog: insightbalkan.blogspot.com

    If you do, I will return as soon as possible!

    OdgovoriIzbriši