utorak, 28. lipnja 2016.

SUMMER OUTFIT ---->

SUMMER OUTFITS
Zdravo svima i dobro došli u moj blog.Danas sam odlučila da bude nešto o modi i evo SUMMER OUTFITS.
Jeste li spremni za ovogodišnji ljetni outfit?!?
Paa...da krenemo :) 







































   Elegantna haljina sa dekorom zelenih listića su totalno u trendu...
   Ova haljina se može upotrijebiti skoro za sve prilike,mislim da je malo više za  neke party-e ili neke izlaske ali dobra je i za normalni outfit.







































     


Bijeli elegantni kardigan sa čipkom je nešto meni omiljeno ljeti preporučujem svima...
Gledala sam na Pinterest da dosta djevojaka oblači ovakve kardigane i mislim da su totalno tumblr. Mislim da se ovi kardigani preko sajtova mogu pronaći za 15$.










 Lančići sa ukrasnim kamenom i kristalićima dočaravaju svima odjeći,i u potpunosti ukrase vaše tijelo.Ovi lančići izgledaju predivnoo...Uz skoro svaku kombinaciju ovi lančići dolaze u obzir.
Mislim da ovakvi lančići mogu se pronaći jako jeftino,najprije preko sajtova.



 Converse All Star starke bijele idu uz svaki outfit meni se jako sviđa kobinacija starke i neka haljina.
Mislim da su više popularnije bijele Conversice od ostalih u boji,zato što one idu uz svaku kombinaciju.









































Ova kombinacija je isto super za ljetni outfit...





































---------------------------------------------------------------------------

Ako želite da imate neke tumblr majce pogledajte kako biti sam svoj dizajner...

















Pogledajte još jedan video kako napraviti odjeću za ljeto...
















Iii za kraj evo jedan zanimljivi video kako urediti svoju sobu tokom ljeta :) 


                                                           

 Toliko od mene za sada,nadam se da vam se svidio ovaj postt.
Vidimo se do slijedećeg posta!! xoxoxox <3 



24 komentara:

  1. Supper post....samo tako nastavi,odlična si😍😘😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Vratila si se na blog! Ja te i dalje pratim :)
    Odlican post!

    Pogledaj moj blog <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe ma imala sam puno obaveza,ali sam se evo vratila ahaah
      Hvala ljepotice moja!<3 <3
      Naravno da ću pogledati tvoj blog :) <3

      Izbriši
  3. Outfiti su jako lijepi. Oba su nešto što bih ja definitivno nosila :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super blog.Outfiti su odlicni.Meni se vise drugi.Zapratila sam te ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Outfiti su odlicni i vec imam dugo u planu da napravim tako neku majicu pa cu sada probati preko ljeta :)


    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!<3 probaj napraviti meni se jako sviđaju,od neke stare majce možeš napraviti novu,a jakoo modernu.
      Uživaj tokom ljeta,želim ti puno sreće :) <3

      Izbriši
  6. Outfiti su sjajni i svaki mi se bas dopao.Imas sjajan blog,zaista.Zapratila sam te i ako zelis pogledaj moj blog i ako ti se svidi uzvrati :) <3

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan izbor odece. Posebno mi se dopao kardigan i ova cipkana bluza :) Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne slike i post.

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post i predivni outfiti! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, a outfiti su predivni! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/07/gray-and-white.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Heeej pa gdje si nestala ? Ocekujemo novi post! Nedostajes nam <3
    Dopadaju mi se outfiti, posebno ovaj prvi posto je bas nekako sladak i girly. Dala si mi inspiraciju za vecerasnji izlazak :)
    Pogledaj novi outfit post kod mene: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eehh evo vratila sam se :)
      Žao mi je zbog kašnjenja,uskoro ce novi post.
      Hvala to mi mnogo znači,nadam se da sam malo pomogla.<3 <3

      Izbriši